Typy návštěvníků

Možná na toto téma bude i video.

1. Fotograf– Cvak, cvak, celou prohlídku doprovází zuřivé cvakání, které hodně rychle začne lézt na nervy. Doma se na fotky ani nepodívá, protože stejně díky zuřivému cvakání neví, o co go. Sérii otázek při prohlídce zahájí ,,Může se tu fotit?“ pak už ho nic nezastaví.

2. Paparazzi– Fotí průvodce už od první místnosti, výklad si nahrává, i přes vaše protesty. ,,Nejlíp“ svým výtvorem obohatí sociální síť.

3. Rebel– ,,Máňo, vyfoť mě tady na posteli!“#rebel#tadysenesedi#postel#zamek

4.Slizoun– ,,Slečno, vy, já, postel, víme?“

5.Nepochopená matka– Kojí uprostřed místnosti nejlíp, tváří se ublíżeně potom, co její dítě dělá bordel, ona není schopná ho uklidnit a lidi ji podrážděně sledují. Průvodce ji samozřejmě nemůže pochopit, protože nemá děti.

6. Fajfka– Rodina nejlíp, která prijede, aby si daný objekt odfajkfla v prázdninovém seznamu, o nic jiného jim nejde. Celou prohlídku netrpělivě sledují hodinky a vychází jako první.

7.Rádoby vtipálek– ,,Je to původní?“ ,,My vám to tady vyleštíme!“ ,,Máte ve věži výtah?“

8.Recenzátor– Prohlídka nudná, dětská prohlídka s málo historickými informacemi, jídlo na hradě hrůza, nesmí se fotit s bleskem, nedozvěděli jsme se ani jednu pověst a představte si, na té sto let staré podlaze jsme museli mít papuče! Hodnotím jednou hvězdou z pěti, obrovské zklamání, a ty davy lidí!

9. Chytrolín-Neustále má potřebu poučovat o všem a všechny, i když o to nikdo nestojí. ,,Slečno, víte vy, že..?“

10. Deptátor– Snaží se vás milým úsměvem vydeptat tou nejdebilnější otázkou, typu, od čeho je ta díra. Musí všemu rozumět, a když ho přesvědčujete o nepravdě, začne se hádat.

11.Dámička– Boty na podpatku, luxusní vzhled, drahý parfém, při prohlídce se netváří moc mile, proč taky, když se nedozví žádné informace o tom, čím se třeba voněli.

12.Otrávený puberťák– Opírá se o všechno co jde, znuděný výraz, všechno vyfotí, aby to ještě před hradem mohl postnout na instagram. Je to hrozná nuda, historie nuda, výlet s rodiči taky.

13.Nemocný důchodce– Je po operaci nohy, má berle, ale prostě chce vyjít těch 160 schodů na věž, po chvíli zjistí, že to nejde. Takže chce čekat pod věží, následně se naštve, že to nejde.

14.Zmatený cizinec a cizinec obecně– Neví, kde si koupit lístek, chce prohlídku ve svém jazyce, japonský překladatel není? Ne, tak teda anglický text. Cože, my musíme s prohlídkou? Dopadne to tak, že stejně získají pocit, že se vstupenkou si koupili i hrad a často odbíhají od zbytku, popřípadě text čtou nahlas.

15. Dětičky– Za jejich řev bohužel ale můžou rodiče, kteří dítě vezmou nejlíp na tu nejdelší prohlídku, která není dětská.

16. Muflon– obecně návštěvník, pro mě směska všeho výše zmíněného.

17.Milý návštěvník-Téměř vyhynulý druh, na nic nesahá, poslouchá, respektuje pokyny, zdravě se ptá a na konci poděkuje.

18.Maďaři, kterým nikdo nerozumí ani ň.

19.Historik– Restituce, bývalí majitelé, erby, všechno potřebují vědět co nejrobšírněji.

20.Ošahávač– O všechno se opírá a na všechno sahá, na výzvy nereaguje.

21. Balič/ka– Po prohlídce kontaktuje průvodce/kyni na FB, jelikož si zapamatoval jméno.

Článek nemá nikoho urazit, berte ho s nadsázkou, samozřejmě všichni návštěvníci takoví nejsou :)!

One Comment

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *